Adopt a High Line insect
New for 2021—options start at $25

Support the beneficial insects that keep the park and all the plants thriving by adopting an insect today!

 

Each adoption includes a personalized digital certificate to keep or share with a loved one.

Close Alert
Photo by Timothy Schenck

Sam Durant

بلا عنوان (ڈرون) - Untitled (drone)

مئی 2021 – اگست 2022
Location

30 ویں سٹریٹ، اور 10 ویں ایونیو پر، اسپر میں موجود ہائی لائن پر

ہائی لائن آرٹ، دوسرا ہائی لائن پلینتھ کمیشن، آرٹسٹ سیم ڈورانٹ کے بلاعنوان (ڈرون) کو پیش کرتا ہے، جو اگست 2022 تک نظر آئے گا۔ ایک 25 فٹ لمبے اسٹیل کے کھمبے کے اوپر ایک تجریدی ڈرون کی شکل میں یہ بڑے پیمانے پر فائبر گلاس سے بنا مجسمہ، ہائی لائن آرٹ کے نئے، طاقت ور، سوچ کو اجاگر کرنے والے فن پاروں کو پیش کرنے کا مشن جاری رکھتا ہے جو کہ آج کے دن کی اہم بات چیت کو تخلیق کرتا اور وسعت انگیزی دیتا ہے۔

اس کام کے ساتھ، ڈیورینٹ امریکہ کی طرف سے مسلسل جاری دانستہ دھندلاہٹ آمیز ڈرون جنگ و جدل کو منظر عام پر لانا چاہتا ہے، اور عوام کو یاد دہانی کرانا چاہتا ہے کہ ریاست ہائے متحدہ امریکہ—سے باہر—اور اس کے اندر متعدد افراد کی روزمرہ کی زندگی میں ڈرون اور نگرانی المناک طور پر اور وسیع پیمانے پر موجودگی کی حامل ہے۔ چونکہ اس کا انتخاب تین سال قبل ہوا تھا، لہذا بلا عنوان (ڈرون) کی صرف وابستگی میں اضافہ ہوا ہے۔ ہم نے نہ صرف بین الاقوامی ڈرون جنگ و جدل میں اضافے کا مشاہدہ کیا ہے بلکہ گھریلو نگرانی میں چکرا دینے کی حد تک اضافہ ہوا ہے جسے یو ایس کسٹمز اور بارڈر پروٹیکشن کی جانب سے بروئے کار لائے جانے والے فوجی ڈرونز کے ذریعے اور فیڈرل بیورو آف انویسٹی گیشن اور مقامی قانون نافذ کرنے والے اداروں کی جانب سے کارکنوں کی جاری نگرانی کے ساتھ انجام دیا جا رہا ہے۔ اسی وقت میں، ڈرونز کو انسانی مقصد کے لئے روزانہ استعمال کیا جاتا ہے، جیسا کہ الگ تھلگ مقامات پر سپلائی اور دوا کی فراہمی، کانوں کے میدانوں کا سروے کرنا، اور زمین کی قدرتی خوبصورتی کو تباہ کرنے والی جنگل کی آگ پر قابو پانا۔

Simone Leigh (سیمون لیہ) کے برک ہاؤس کے ساتھ، جو موسم بہار 2019 سے لے کر موسم بہار 2021 تک نمائش میں تھا، ڈیورینٹ کے کام کو 12 آرٹ ورکس کی مختصر فہرست میں سے منتخب کیا گیا تھا—جسے پہلے اور دوسرے ہائی لائن پلینتھ کمیشنز کے لئے—2016 میں تجویز کردہ 50 سے زیادہ گذارشات میں سے منتخب ہونے کا اعزاز ملا تھا۔

مجسمہ کی پریزینٹیشن کے ساتھ اتصال میں بلا عنوان (ڈرون) کے لئے عوامی مشغولیت کا ایک وسیع پروگرام پیش کیا جائے گا۔

زین ڈائون لوڈ کریں

ذیل میں: آرٹسٹ کے ساتھ ویڈیو انٹرویو دیکھیں۔ صرف انگریزی۔

Artist bio

آرٹسٹ کی سوانح

سیم ڈیورینٹ 1961 میں سیئٹل، واشنگٹن میں پیدا ہوئے تھے اور جرمنی کے برلن میں رہتے ہیں اور کام کرتے ہیں۔ حالیہ نئے پروجیکٹس اور سولو نمائشوں کو بین الاقوامی سطح جیسا کہ ARoS میوزیم، آہارس، ڈینمارک (2020)؛ بلم اور پو، لاس اینجلس (2020)؛ پولا کوپر گیلری، نیو یارک (2020)؛ لائبریری اسٹریٹ اجتماعی، ڈیٹرائٹ (2019)؛ ملڈریڈ لین کیمپر آرٹ میوزیم، سینٹ لوئس (2015)؛ لاس اینجلس کاؤنٹی میوزیم آف آرٹ، لاس اینجلس (2014)؛ اور میوزیو ڈی آرٹ کونٹیمپورنیہ (میکرو)، روم، اٹلی (2013) میں پیش کیا گیا۔ قابل ذکر عوامی سطح پر پیشکشوں میں میٹنگ ہاؤس، عوامی مقامات کے پروجیکٹ میں ایک ٹرسٹیز آرٹ، کونکورڈ، میساچوسٹس (2016) شامل ہیں؛ لیبرینتھ، میورل آرٹس، فلاڈیلفیا (2015)، اور وٹ #isamuseum، گیٹی سینٹر، لاس اینجلس (2013)۔ اس کے کام کو کوپن ہیگن کونٹیمپوریری، ڈینمارک (2020)؛ ہسٹریشس میوزیم فرینکفرٹ/مین، فرینکفرٹ، جرمنی (2019)؛ MOCA میں گیفن کونٹیمپوریری، لاس اینجلس (2016)؛ فنڈیسن/کولیکسین جومیکس، میکسیکو سٹی، میکسیکو (2013)؛ اور جدید آرٹ کا میوزیم، نیو یارک (2011) میں گروپ نمائشوں میں پیش کیا گیا ہے۔ اس کے کام کو بین الاقوامی نمائشوں میں نمایاں کیا گیا ہے جن میں dOCUMENTA 13، کیسیل، جرمنی (2012) اور وہٹنی بینیئل، وئٹنی میوزیم آف امریکن آرٹ، نیویارک (2004) شامل ہیں۔ اس کے کام کی دنیا بھر میں بڑی کلیکشنز میں نمائندگی کی گئی ہے، بشمول ٹیٹ، لندن، انگلینڈ؛ وہٹنی میوزیم آف امریکن آرٹ، نیو یارک؛ میوزیم آف کونٹیمپوریری آرٹ، لاس اینجلس؛ میوزیم آف ماڈرن آرٹ، نیو یارک؛ اور اسٹیلجک میوزیم وور ایکٹوئیل کنسٹ، گھینٹ، بیلجیم۔

آپ ہائی لائن پر آنے والے نئے اور حیرت انگیز فن پاروں کے بارے میں سننے والے پہلے فرد بن سکتے ہیں۔ ہائی لائن آرٹ نیوز لیٹر کے لئے
سائن اپ کریں۔

قم بتنزيل المنشور


Support

سپورٹ

ہائی لائن پلینتھ کے لئے بڑی مدد ہائی لائن پلینتھ کمیٹی کے اراکین اور معاصر آرٹ قائدین کی جانب سے فراہم کی جاتی ہے جو بڑے کمیشنز کو سمجھنے اور پلینتھ کی عوامی کامیابی میں شامل ہونے کے لئے پرعزم ہیں: شیلی فاکس آرونس اور فلپ ای آرونز، جینیفر اور جوناتھن ایلن سوروس، ایلزبتھ بیلفر، سوزین ڈیل بوتھ، فیئر فیکس ڈورن، اسٹیو ایلس، کیریئن فلین، اینڈی اور کرسٹین ہال، ہرمین ریجرل ہیلر اور ڈیوڈ بی ہیلر، جے ٹوملسن اور جینین ہل، دی ہولی پیٹرسن فاؤنڈیشن، اینی ہبارڈ اور ہاروی شوارٹز، میؤنگ لی اور نیل سمپکنز، ڈوروتی لِکٹنسٹین، امانڈا اور ڈان مولن، ڈگلس اولیور اور شیری بروس، ماریو پلمبو اور اسٹیفن گارگیوالو، سوسن اور اسٹیفن شیر، سوسن اور ڈیوڈ وینی، اور گمنام۔